Schadevoorbeelden Woongarant:

 

Voorbeeld 1

Bij thuiskomst ontdekte verzekerde water in gang en toilet. Het bleek dat het toilet verstopt was. Verzekerde heeft een rioleringsbedrijf ingeschakeld die in overleg met de expert van de verzekering al rechtstreeks een prijs overeengekomen was voor het herstel.

Dit bleek circa Euro 3.500 te zijn. Vreemd was dan ook de brief die verzekerde 14 dagen nadien kreeg waarin werd vermeld dat alleen de gevolgschade van circa Euro 100 betaald werd. Verzekerde heeft ons benaderd en gevraagd of wij wat voor haar konden betekenen.

Na bij het rioleringsbedrijf informatie te hebben opgevraagd bleek dat de verzekeraar de schade ten onrechte de claim had afgewezen.

Wij hebben formeel bij deze verzekeraar een klacht ingediend en verzekerde is volledig schadeloos gesteld 

 

Zo zie je maar. Ga niet akkoord met een simpele afwijzing door een verzekeringsmaatschappij. Dit zijn helaas geen uitzonderingen. Wij worden dagelijks geconfronteerd met deze praktijken door verzekeraars en hun experts. Waarom  een afwijzing.

 

Heeft u ook een afwijzing ontvangen neem z.s.m. contact op met ons via de telefoon op ons alarmnummer 06 - 51 41 83 21 of mail naar garantexpertise@live.nl